Wyzwanie czytelnicze – „Originaliter” 2015



Tak pro forma, by dać znać, że to wyzwanie żyje i uruchamiam je również w tym roku. Cel – czytanie w oryginale (język dowolny). Liczba – do ustalenia indywidualnie.


  
Jak wspominałam, założyłam sobie, że wśród przeczytanych w 2015 pozycji minimum dwie muszą być po niemiecku. Jeśli chodzi o liczebność, to chciałabym dojść co najmniej do dwunastu, przynajmniej jednej miesięcznie – zobaczymy, jak wyjdzie.
Ktoś ma ochotę się przyłączyć?

Podziel się tym:

Comments

2 komentarze:

  1. W 2014 udało mi się przeczytac jedną rzecz po francusku (pierwszy tom "Persepolis" Marjane Satrapi), w 2015 może dam radę doczytać pozostałe części? Chętnie bym czytała więcej (i może coś po szwedzku), ale nie mam za bardzo dostępu do rzeczy, które by mnie interesowały i nie były zbyt skomplikowane.

    Co do angielskiego nie robię planów, bo to jakby naturalnie wychodzi :)

    Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i zazdroszczę tej francuskiej książki :)
      No tak, u Ciebie angielski wychodzi naturalnie, jest przecież ściśle związany z tym, czym się zajmujesz. A mnie ciągle blokuje własny perfekcjonizm, w stylu "och nie, nie rozumiem jednego słowa na tej stronie i muszę sprawdzić w słowniku, czyli kompletnie nie znam języka i nie mam prawa jeszcze czytać w oryginale!". W angielskim już ten etap minął, ale w niemieckim cała historia zaczyna się od początku.
      Co tam. Jest nowy rok, nowa lista czytelnicza i nawet niemożliwe musi być możliwe :)

      Usuń