Książki do zdobycia w 2015



Lista zrobiona z powodu mojej listobsesji (skoro nie mam listy książek do przeczytania, niech chociaż mam listę książek do kupienia) i dla lepszej kontroli tegorocznych zakupów książkowych. Mam nadzieję, że wszystkie spisane tu pozycje uda mi się zdobyć i pojawi się kilka innych tytułów – a jednocześnie nie wykroczę poza zakładane w 2015 czterdzieści pozycji.
Nabytki będę na bieżąco skreślać, dodam też w nawiasie miesiąc zakupu.

1. Poirot prowadzi śledztwo – Agatha Christie (styczeń)
2. Czarna kawa – Agatha Christie
3. Zagadka Błękitnego Ekspresu – Agatha Christie
4. Pora przypływu – Agatha Christie
5. Śmierć lorda Edgware’a – Agatha Christie
6. Tajemniczy przeciwnik – Agatha Christie
7. Dlaczego nie Evans? – Agatha Christie
8. Mężczyzna w brązowym garniturze – Agatha Christie
9. Niespodziewany gość – Agatha Christie
10. Pajęczyna – Agatha Christie
11. Pasażer do Frankfurtu – Agatha Christie
12. Rosemary znaczy pamięć – Agatha Christie
13. Spotkanie w Bagdadzie – Agatha Christie
14. Tajemnica Bladego Konia – Agatha Christie
15. Zakończeniem jest śmierć – Agatha Christie
16. Herkules Poirot . Życie i czasy. Biografia według Agathy Christie – Anne Hart
17. Piekło jest we mnie – Joe Alex
18. Cicha jak ostatnie tchnienie – Joe ALex
19. Pod szlachetnym koniem – Joe Alex i inni
20. Księżyce Jowisza – Alice Munro
21. Odcienie miłości – Alice Munro
22. Coś, o czym chciałam ci powiedzieć – Alice Munro
23. Pięć flakoników – M.R. James (Biblioteka Grozy)
24. (Biblioteka Grozy – nowy tom z 2015)
25. (Biblioteka Grozy – nowy tom z 2015)
26. (Biblioteka Grozy – nowy tom z 2015)
27. (Biblioteka Grozy – nowy tom z 2015)

Podziel się tym:

Comments

3 komentarze:

  1. "Ładna" lista - kryminalnie i klasycznie. Moje plany zawsze biorą w łeb, a nowe tytuły wiodą mnie po manowcach. Kupiłam pod koniec roku "Czytadła" Osieckiej i czytam... "Obłomowa". Nigdy nie wiem gdzie trafię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wciąż na "odwyku zakupowoksiążkoholicznym|, więc wolę za pomocą listy trzymać rękę na zakupowym pulsie :)
      "Obłomow" ogromnie mi się podobał, był niesamowity - choć historia późniejszego związku Olgi, w porównaniu z jej relacjami z Obłomowem, była po prostu mdła. Ale jednak - "Obłomow" to jest czytelnicze COŚ.
      ,

      Usuń
    2. "Obłomowa" przeczytałam. Cudny, nic tylko leżał A te szczególiki. Co jadł, czego nie jadł, jaką miał bieliznę, ile par pończoch... Zabić się można ;) Z kryminałów Christie - "4.50 z Paddington" . Najpierw Szwai "Gosposię do wszystkiego", która stosowała metodę Lucy z kryminału Agathy Ch. Też cudne.

      Usuń