Pies miesiąca: pies grudnia

Postanowiłam wrócić do comiesięcznego prezentowania najlepszego zdjęcia Bosmana – w końcu mój Najpiękniejszy Pies Świata jest zbyt piękny, by nie pokazywać go przy każdej możliwej okazji i bez okazji. Cały ubiegły rok minął bez tego jednoosobowego plebiscytu i przyznam, że zaczęło mi brakować wybierania zdjęć psa miesiąca. Chcę, żeby 2014 był pod tym względem bardziej udany.
Poniżej – pies grudnia, czyli Bosman przed choinką, ze swoim świecącym serduszkiem doczepionym do świątecznej obroży. Wprawdzie już raz zamieściłam to – albo podobne – zdjęcie, tuż po świętach, ale co tam – tym razem pojawia się ono jako zwycięskie.

Podziel się tym:

Comments

6 komentarze:

  1. Pies grudnia piękny. I jeszcze ma serduszko niczym E.T. Tyle, że tamten miał tak bardziej w środku siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu psa grudnia i swoim :) Tym świecącym serduszkiem może błyskać w nocy niczym latarką :)

      Usuń
  2. Pięknych psów nigdy za wiele, choć koty mają tez swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, piękne psiska trzeba eksponować! Koty też są wspaniałe, tyle że u mnie TEN PIES jest najnajnaj ze wszystkich psów i kotów również :)

      Usuń
  3. Podoba mi się to, co mówisz o Bosmanie. Poznaj wobec tego Lucka ;)
    http://uzyjwyobrazni.blogspot.com/2013/04/lucek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i z przyjemnością poznam Lucka :)

      Usuń