Nowy projekt

Ruszyłam z nowym projektem – od soboty, ale strasznie mi się już nie chciało przelogowywać na drugi blog. Za to teraz szukam pretekstu, by przez chwile nie siedzieć nad sprawdzaniem kolejnej pracy dyplomowej (tak, już tylko kilka dni do złożenia. I teraz nastąpi potężny napływ materiałów na moją biedną pocztę...).
Projekt to blog o Szczecinie, literaturze, teatrze, kulturze, butach, prasie, trochę modzie, czasem gotowaniu; miks gatunkowy – felietony, recenzje (a raczej „nierecenzje”), relacje, spisy, artykuły. Taka szczecińska wielopłaszczyznowość. Patchwork szczeciński. Mam nadzieję, że ciekawie mi się rozwinie – a Was w każdej chwili zapraszam.
I wracam do sprawdzania tych prac... długa noc przede mną.

Podziel się tym:

Comments

8 komentarze:

  1. Projekt bardzo ciekawy. Brzmi interesująco, ambitnie i bardzo pracochłonnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że brzmi właśnie tak. Czyli koszmarnie nierealnie :D
      No nie, tak na poważnie to mam nadzieję, że mi się powiedzie. I że nadgonię sama siebie oraz nadrobię wszystkie zaległości. I że się wyśpię. I że dostanę gwiazdkę z nieba ;)

      Usuń
  2. Wybrałaś bardzo ładny i ciekawy tytuł. "Patchwork szczeciński" - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się :) Bardzo lubię oba te słowa.

      Usuń
  3. Fascynujacy projekt, mam nadzieje, ze to nie znaczy, ze nie bedziesz zagladac i tutaj.

    A tymczasem...
    Otrzymałaś nominację do Libester Award. Serdecznie zapraszam do zabawy. http://www.mysliczytelnika.blogspot.com/2013/06/liebster-award-i-kilka-pourlopowych.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jasne, tu też będę zaglądać, dalej pisać i czytać, muszę tylko wygrzebać się z tych prac dyplomowych...
      I dziękuję za nominację! Na marginesie, ładnie Ci z tą nową nazwą/imieniem.

      Usuń
    2. Imię moje własne, bardzo je lubię.:)
      Trzymam kciuki za wygrzebywanie z przypisów i cytatów.

      Nowy blog zapowiada sie bardzo interesująco, będę częstym gościem.

      Usuń
  4. Może dzięki Twojemu projektowi zdecyduję się odwiedzić Szczecin? Jestem z południa i w tamtych stronach nigdy jeszcze nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń